niedziela, 26 kwietnia 2015

Alusiowy kocyk.

Zjawiam się  po dłuższej przerwie :) .  Szyłam  haft  i dziergałam  kocyk dla  wnusi . Kocyk o wymiarach 120x60 cm  plus koronka szydełkowa . Udziergany  na drutach 3,50  z akrylu Himalaya Everyday  100% Anti-Pilling . Zużyłam  200gr.




Haft pomalutku rośnie chociaż  nie tak szybko jak  powinien.  Wiosna  to czas na prace ogrodowe,
które pochłaniają  dużo czasu .  Ręce też jakieś  takie zesztywniałe od grabi, nie bardzo
współpracują z igiełką .


I na koniec  fotka  z ogrodu  zrobiona dzisiaj . Śliwy  w pełni rozkwitu  i ten oszałamiający
zapach .


4 komentarze:

  1. Piekny kocyk i widac Cudny hafcik powstaje :)) I do tego Piekna Wiosna Cudnie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz . Hafcik rzeczywiście cudny. Pomalutku się wyłania ponieważ po raz pierwszy szyję w taki sposób i w tak bogatej kolorystyce . Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  2. Bożenko piękny kocyk zrobiłaś dla wnusi :)
    Hafcik też rośnie pomału ale przybywa i zapowiada się bardzo ładnie. U mnie też już zaczęły się prace na działce, muszę podlewać bo jest bardzo sucho.
    Wiosną wszystko pięknie kwitnie, bardzo lubię ten wiosenny czas.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko dzięki za odwiedziny i za dodanie mojego bloga do ulubionych . Na Mazurach strasznie sucho a deszcze zamiast do nas wybrały się na Mazowsze. Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń