sobota, 14 marca 2015

Imieniny

Trzynastego w piątek czyli wczoraj  były moje imieniny :) . Dzień  jak zawsze  niesamowity .

Pozwoliłam sobie na wklejenie zaczerpniętego z netu   zabawnego  tłumaczenia  cech  imienia Bożena .


Z tymi : boska i olśniewająca polemizowałabym  ale cóż  zabawne ma być :) .

Od mojej  netowej przyjaciółki  Danusi  dostałam  paczuchę  a w niej :

karteczkę  prześliczną z życzeniami :


i moc przydasiów robótkowych:


Danusiu  bardzo, bardzo dziękuję za sprawienie mi takiej  niespodzianki .

Ogromnie dziękuję  Wszystkim koleżankom za  życzenia , które wczoraj  odbierałam różnymi drogami . Do podziękowań dołączam  kilka wiosennych kwiatków  z mojego ogródeczka  :) .


Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających !  Zdrowia i pogody ducha życzę !

5 komentarzy:

  1. Bożenko tak mi wstyd, że nie złożyłam na czas życzeń wspaniałych dni pełnych zdrowia i miłości oraz prawdziwych przyjaciół.
    Bardzo cieplutkie buziaki. Karteczka z imieniem bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie musisz :) , zmieściłaś się w przysłowiowych ramach :) ; dzięki ogromne za życzenia ; buziaki :) .
      Cieszę się , że tu zaglądasz :) . Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  2. Bożeno, szkoda,że dopiero teraz się dowiedziałam,ale składam serdeczne życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo miło mi, że zajrzałaś ; zapraszam ponownie :) .
      Bardzo dziękuję za życzenia !

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za wizytę i zachęcam do przyłączenia się do zabawy. Konkurs trwa do 23 marca :-)

      Usuń