wtorek, 10 lutego 2015

Małych / i nie tylko / rzeczy ciąg dalszy :)

Nie pojmuję  jak , ale miesiąc minął nim się zdążyłam zorientować :) .  Częściowo za sprawą  narodzin  kolejnej wnusi  a trochę  przez  ferie zimowe .  Dnia 12 stycznia   zostałam babcią  maleńkiej Alusi .
Z tej okazji wymodziłam  explodujące pudełeczko  z  gratulacjami  dla nowo upieczonych rodziców.




oraz  małe  butki  :)




Pod koniec stycznia  wszystkie wnusie  przyjechały   do babci  . Było bardzo  wesoło i  radośnie.
Na fotce wszystkie moje  kochane małe  dziewczynki .





Robótki zeszły na  dalszy plan chociaż  zupełnie o nich nie zapomniałam :) .
Dokończyłam dzierganą  od zeszłego roku  chustę. Wzór Ethereal  i moje drugie do niego podejście
tym razem z nieco grubszej włóczki Opus DIAMENT NATURA 100g/550m.


Dla  Haneczki  udziergałam  czapę,  biorąc udział w KAL na forum Ravelry.Czapkę udziergałam z cudownej  wełenki Filcolana PERUVIAN HIGHLAND WOOL 50gr/100m x2 motki . Wzorek  czapy  i opis wykonania  po polsku do kupienia  tutaj .



W wolnych nocnych  godzinach  udało mi się troszeczkę  pobawić koralikami .









Ostatni komplecik  biżutek  uszyłam  dla  wnuczki / z koralików wybranych przez  Hanusię / .

Większość prac koralikowych robiłam wg kursików znalezionych w sieci  z małymi modyfikacjami :) .

To na razie tyle :)  . Części  prac nie mogę  na razie pokazać ponieważ  to  takie małe walentynkowe
upominki  przeznaczone na  wymiankę  na  forum  Złote Rączki   i dla  moich  bliskich.

Bardzo , bardzo  gorąco  witam  nowe  obserwatorki  Anstahe  i  mlenkę  .  Miło, że  znalazłyście
czas  zajrzeć  w moje skromne progi i  zatrzymać się  chociaż na chwilkę .
Dziękuję  Wszystkim  za komentarze  i  z zimowych  mazur   uściski dołączam .

6 komentarzy:

  1. Same piękne prace pokazujesz.
    Wnusie cudne. Gratulację.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria,cudne wnusie.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dzięki wielkie za odwiedziny i ciepłe słowa . Buziaczki

      Usuń
  3. A ja sądziłam, że masz dwie wnusie, a tu niespodzianka - jedna gratis ;) Cudne słoneczka i oczka w głowie Babci :)
    Powalasz mnie tymi koralikami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko taki wysyp wnuczek mi się zdarzył :) . Radość potrójna :) .
      Pozdrawiam !

      Usuń